Alla inlägg under februari 2008

Av Lina - 29 februari 2008 23:40

nu är de fredag kväll, gud vad skönt det ska bli med helg! lite tid at snacka om allt som händer och vad det är för nåt som jag känner. gud vad ddet pirrar i hela mig när jag tänker på de! kanske låter det lite löjligt men inte bryr jag mig. det är ju så de är och det kan jag ju inte hjälpa!


nu i helgen ska jag träffa lite kompisar, vi ska ha film kväll och kanske lite shopping så det ska bli kul! Nästa vecka ska jag hem och träffa min kära kusin, ååå guyd vad jag längtar!!!


<3lolipop<3 

Av Lina - 25 februari 2008 22:03

tjenare

har inte såvit mycket på de senaste så jag har as ont i huvudet... måste egentligen såva men känner att jag måste skriva. allt är bara så förvirande just nu... vet inte riktigt hur all kommer och bli, allt blir väll bra på sina sätt men än så länge vet jag inte hur det ska bli...

<3lolipop<3 

Av Lina - 23 februari 2008 18:19

tjena tjena mittbena

gud vad jag skriver mycket, tredje inlägget för dagen. Jag måste nog sakta ner snart. Men det gör jag snart när veckan börjar och jag har en massa läxa och skola i vägen och inte bara fri tid hela dagarna.

Idag har jag äntligen varit och köpt Singstar. Om ni inte vet vad det är för något så är det ett karaoke spel för Playstation 2. Det är faktist jätte, jätte kul! Annat än det så har jag varit och kört roller blade hockey med min brorsa i parken-- han har bestämt sig för att bli hockey proffs efter att aldrig spelat hockey före 12 år åldern... ska bli interresant!

I kväll har vi familj hemma på middag och under dagen har mamma och pappa haft gäster från Paris. Det är hela min dag än så länge!


<3lolipop<3 

Av Lina - 23 februari 2008 10:47

<3Synnove<3

Tjenare Tjenare, nu är jag tillbaks.

en timma och 42 minuter har det gått sedan mitt senaste inlägg men jag e bara sååå utråkad!

Bestämmde mig att jag nog skulle lägga up några bilder på min lilla sötnos, Synnove. Till vänster är min favourite bild på henne, hon e bara såå söt och tokig!

Synnove i Love You!

Av Lina - 23 februari 2008 09:00

hejsan svejsan allihopa=]

nu e klockan 8:00 här. Har varit uppe sista halv timmen för jag hoppades få snacka med en kompis över msn com bor i Bangladesh. Om man tänker på tidskilnaden så är det runt om kring rätt tid för henne att vara på msn nu på morgonen.

Min tur va just den at hon inte var inlggad och jag sen inte kunde somna om. Det var ju jätte kul på en lördag morgon om man dagen innan varit uppe tills klockan 12. Kanske inte så jätte sent men det känns verkligen så just nu.

 Vill sova!... Eh. Det får bli en tiddig kväll i stället. Jag kanske skulle hinna med en spring tur idag... det vore kul. Om jag springer med en kompis eller så i alla fall...

det var nog allt för mig den här morgonen. Jag kanske skriver mer lite senare!

<3lolipop<3

Av Lina - 23 februari 2008 00:58

Hej Hej!

har velat hitta någon stans att skriva ner vad jag tänker och så utan at det känns lika mening löst som i en dagbok. Nu har jag hittat det. En blogg. Jag skriver till någon fast det är ingen jag känner som läser och därför kann jag skriva lite vad som helst.

Idag har inte vart så värst speciel. I alla fall inte skol dagen. Den var väll som vilken annan som helst. Vi höll på mycket med vårat  *decades project* och det var kul. Speciellt i Draman och Gympan.

Idag träffade jag också Anna, min mamma's kusins dotter och dem kom hem till oss. Jag tror att vi kommer att träffas imorgon med. Det vore kul för jag tyckte om att träffa henne, jag har inte träffat henne på flera år! Hon är egentligen den enda i min familj som är lika gammal som jag så det är kul. Vi såg på film, spelade kort, va på Garage Band och lite sådant.

Det var väll allt för idag, jag får väl se om det blir något med det här!


<3lolipop<3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad ska du satsa på att köpa i höst?
 Jag måste ha några nya stövlar!
 En ny väska vore trevligt...
 Behöver uppdatera min smink samling!!
 En ny höst jacka! Det finns så många snygga modeller i höst!
 Nya kläder generellt... ming gamla garderob passar mig inte riktigt längre...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards